Kalça Zayıflatma Yöntemleri ve Teknikleri
07 Temmuz 2024

Kalça Zayıflatma Yöntemleri ve Teknikleri

Kalça Zayıflatma:

Kalça ve basen bölgelerinde birikmiş yağlar ve kilolar, birçok kadının en büyük sorunlarından biridir. Kalça kilolarını eritmek zor olabilir, ancak imkânsız değildir. Yapılan bir diyet ile birlikte egzersizler, yağ yakımını daha sağlıklı ve etkili hale getirecektir. Kalça hareketleri, herhangi bir alete ihtiyaç duymadan evde yapılabilecek egzersizlerdir. Haftada 3-4 gün hızlı ve tempolu yürüyüşler ile evde 10 dakika kalça hareketleri yapıldığında, bir ay sonunda fark görülebilir. Kalça zayıflatma, kadınlar için önemli bir sorun olduğu kadar erkekler için de önemli bir sorun haline gelebilmektedir. Kalça yağlarından kurtulmak için beslenmeye de dikkat etmek gereklidir. Bu nedenle, kalçadaki fazla kilolardan kurtulmak için kilo verme yolları hakkında bilgi edinilmelidir.

Kalça Zayıflatma İçin Beslenme:

Vücutta oluşan fazla yağları eritmek için en etkili yöntem, karbonhidratları sınırlamak ve sebzelere, suya, proteine ağırlık vermektir. Öğün sayısını artırmak yerine öğünleri azaltmak, yağların yakılmasını hızlandıracaktır. Vücuttaki yağların yakılması için insülin hormonu salgısını azaltmak gereklidir. Bunu sağlamak için en iyi yöntem, daha az ve şekersiz yiyecekler tüketmektir. Gün içinde 2 litre su tüketilmeli, içilen suya 5 damla limon suyu eklemek, yağların erimesi için iyi bir ortam hazırlayacaktır.

Kalça Zayıflatma Hareketleri:

Kalça kilolarından kurtulmak için birçok egzersiz hareketi ve programı olduğu iddia edilse de, bunlar düzenli olarak yapıldığında bile fazla kilolardan kurtulamayanların sayısı oldukça fazladır. Bunun nedeni ise yanlış beslenme, yanlış diyet ve yanlış egzersizler yapmaktır.

  • Kalça hareketlerine başlamadan bir saat önce hiçbir şey yenmemelidir.
  • Gün içerisinde 2,5 litre su tüketilmeli, çok tok veya aç kalınmamalıdır.
  • Yapılacak egzersizlerle birlikte sağlıklı bir diyet listesi uygulanmalıdır.
  • Kalça zayıflatma hareketine başlarken eller belde, sağ ayak yere paralel olacak şekilde açılmalı ve 3'e kadar sayılmalıdır; ardından ayak değiştirilmelidir. Aynı şekilde diğer ayakla da yapılmalı ve bu hareket her iki ayakla 15 defa tekrarlanmalıdır.
  • Eller yine belde, sol ayağın üzerine durarak sağ bacak yukarı kaldırılmalı ve bu şekilde 3 defa zıplanmalıdır; ardından diğer ayağa geçilmelidir. Bu hareket her iki ayakla 15 defa yapılmalıdır.
  • Sırt üstü uzanarak bir ayağın tabanı yere gelecek şekilde içeri çekilmeli, diğer ayak karşıya uzatılmalı ve duvara dayanmalıdır. Bu şekilde kalça yukarı kaldırılmalı ve 1-2 saniye tutulmalıdır; ardından diğer bacakla aynı hareket tekrarlanmalıdır.
  • Ayak havaya kaldırılmalı, havada bir daire çizilmeli ve indirilmelidir; diğer ayakla da aynı hareket yapılmalı ve bu hareket 15 defa tekrarlanmalıdır.
  • Yere çömelin, dizler ve eller üzerinde durulmalı, karşıya bakar şekilde sağ bacak yere paralel olarak yukarı kaldırılmalı ve bu şekilde 2 saniye tutulup indirilmelidir. Diğer bacakla da aynı şekilde yapılmalı ve bu hareket 10 defa tekrarlanmalıdır.
Bu hareketler ve düzgün bir diyet programı ile kalçalarınızdaki fazla kilolardan kurtulabilir ve kalçanızı zayıflatabilirsiniz.

Sizden Gelen Sorular / Yorumlar

İlk soruyu siz sormak istermisiniz?

Soru Sor / Yorum Yap

şifre

Çok Okunanlar

Haber Bülteni

Popüler İçerik

Kalça Kemiği Ameliyatı Riskleri ve Sonrası

Kalça Kemiği Ameliyatı Riskleri ve Sonrası

Kalça Ağrısı Belirtileri ve Tedavisi

Kalça Ağrısı Belirtileri ve Tedavisi

Kalçada Çıkan Sivilce Belirtileri ve Tedavisi

Kalçada Çıkan Sivilce Belirtileri ve Tedavisi

Kalça Dikleştirme Hareketleri

Kalça Dikleştirme Hareketleri

Kalça Eritme Diyeti Listesi

Kalça Eritme Diyeti Listesi